XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

DESKRIBAPENA / FORMALIZAZIOA: EREDUENA / IHARDUTZE HELBURUEN ELKARKETA ETA ORDENAMENDUA.

1. Adierazpen batzu emanik, ekuazioak eta identitateak bereizi, soluzio-kopuruaren arabera.

4. Ekuazio baliokideen kontzeptua finkaturik, baliokidetasun-printzipioak aurkitu.

17. Inekuazio baliokideen kontzeptua finkatu ondoren, baliokidetasun-printzipioak aurkitu.

24. Kalkulatzeko makina edo taula erabiliz, funtzio trigonometriko errazak irudikatu.

- Edelvives-en 256. orrialdean esaten denaren edo antzekoaren arabera identitatea eta ekuazioaren arteko diferentzia esplikatu, era berean, bi atalen balio-taularen bidez ekuazio edo identitatea, ote den jakiteko modua, eta polinomioen erizpidea (egiaztatu behar den balio-bikoteen kopurua esplikatu) (Ir).

- Honako honelako ariketak egin (Ik): Ekuazioak eta identitateak balio-taulen bidez bereizte-ariketak.

Edelvives, 266. orrialdea, 24.1 ariketa.

Antzeko bereizte-ariketak, eragiketa eta sinplifikazio bidez.

Bete ondoko hutsarteok, identitate bat eman dadin.